Digkuns

My swaer het een keer gesê:

Ek kan ook dig, dis baie maklik:

ek sit
ek staan
toe val ek om
hier lê ek nou!

This entry was posted in sommer net and tagged , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Digkuns

  1. Tania sê:

    Ek dink hierdie gaan ‘n lang gesprek wees. Kom ons definieer nou maar eers weer wat ‘n gedig is, en besluit of enigiets wat so geskryf word dat die reels nie volgemaak word nie, geld as ‘n gedig, in welke geval hierdie ook ‘n gedig is:

    Ek is jammer dat ek
    nie
    kappies en deeltekens getik het
    nie
    maar ek weet
    nie
    hoe om dit op hierdie skootrekenaar te doen
    nie

  2. Tania sê:

    NASKRIF: In die dae toe ek gereeld gedigte geskryf het (sowat 10 tot 20 jaar gelede) het ek soms gedigte geskryf met ‘n rym- en ritmeskema waarby die afkapping van reeltjies vir my oorbodig en onnodig gelyk het. Dit het dus op die oog af na gewone prosa gelyk. Sou dit as gedigte tel of nie?

  3. alleman sê:

    Sorry Tania, ek is nie juis ‘n gedigteleser of kenner nie. Ek het maar net my swaer se ou grappie neergeskryf vir ingeval iemand dit dalk geniet.

  4. Tania sê:

    Agge neeeeeeeeeeeee! Dit sou nou so ‘n lekker laataandgesprek gewees het oor ‘n onbenullige onderwerp en nou wil jy nie saamspeel nie…

  5. alleman sê:

    Wanneer dit kom by gedigte, hou ek van eerlikheid – soos jou ‘hoekom ek gestrip het’. Maar ek kan nie saam gesels oor iets soos rym- en ritmeskemas nie.

Lewer kommentaar

