Kuruman espresso

Ek moes nog ver bestuur, en bestel ‘n espresso (my gunsteling soort koffie) in Kuruman, maar die vriendelike kelnerin bring toe ‘n groot koppie koffie.  My skoonsus vra toe of hulle dan nie weet hoe maak mens espresso nie.

“Nee ons weet, maar ek het gesê maak vol daai koppie, ons kan nie die meneer so kroek nie!”

This entry was posted in sommer net, suid-afrika and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to Kuruman espresso

  1. Goeie ou platteland waar hulle jou nie wil kroek nie!

  2. mykopop sê:

    Ek was weer onlangs vir my eerste keer in Italië. Ek het al iewers van ‘n Americano en ‘n Lungo gelees en dog dis dalk dieselfde ding, m.a.w. iets meer soos ‘n gewone koppie koffie. Voel ek toe so bietjie gekroek met ‘n lungo as ek nou nie meer lus vir espresso is nie – nou het ek eers weer my kennis verfris, as daar ‘n volgende keer is sal ek hoor of hulle dalk ‘n Americano kan maak.

  3. alleman sê:

    Wat my verbaas het van Italië is dat die heerlike koffie so goedkoop is. Ons het selfs padwerkers gesien wat ‘n ruskansie vat met daardie lekker koffie.

  4. Roer sê:

    Ag dis pragtig. Net in die platteland.

  5. Skoor sê:

    Die opregtheid van die nasie! i like.

    So, hoe wakker was die meneer toe na sy ongekroekte espresso??

Lewer kommentaar

